Diskusijos dėl vandens kokybės Jonavoje netyla - ir toliau sulaukiame skaitytojų skundų dėl įtartino jo kvapo, skonio bei spalvos. Pastarojo tiekimu besirūpinanti UAB ,,Jonavos vandenys" dar prieš dvi dienas akcentavo, kad tai sąlygojo ne tik vykdomi dezinfekavimo darbai, bet ir vandenyje rasta didesnė geležies koncentracija (plačiau skaitykite čia). Ir nors ,,Jonavos vandenys" skelbia, kad vanduo nekelia pavojaus vartotojų sveikatai, mieste veikiančių parduotuvių pardavimų duomenys neleidžia abejoti - problemos dėl vandens kokybės kirto per pasitikėjimą bendrove.

Pirmieji skundai dėl vandens kokybės portalą jonavoszinios. lt pasiekė spalio 8 - 9 dienomis. Kaip portalui jonavoszinios.lt pasakojo ,,Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė, geriamojo vandens pardavimai Jonavoje, analizuojant spalio pradžios – lapkričio 12 d. duomenis, lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai, šiemet yra išaugę 45,3 procentais.

,,Nuo spalio 8 dienos kasdien parduodama daugiau geriamojo vandens nei pernai. Kai kuriomis dienomis geriamojo vandens buvo nuperkama net dvigubai daugiau nei pernai.

Reaguodami į šį pirkėjų poreikį padidinome geriamojo vandens didesnėse talpose užsakymų kiekius, todėl esame pasiruošę ir geriamojo vandens parduotuvėse nepritrūks. Dažniausiai yra perkamas geriamas vanduo 5 litrų talpoje", - pasakojo E. Dapkienė.

Kone identiškus duomenis pateikė ir ,,Iki" parduotuvių komunikacijos vadovė Vaida Budrienė. Anot jos, Jonavoje veikiančiose ,,Iki" per pastarąsias dvi savaites vandens pardavimai išaugo dvigubai. Ir čia pirkėjai dažniausiai renkasi vandenį, 5 litrų pakuotėse.

Tam, kad visos problemos būtų kuo greičiau išspręstos, UAB „Jonavos vandenys“ prašo gyventojų, kurie jaučia vandenyje specifinį kvapą, informuoti bendrovę telefonu  8 349 52904 ar  el. paštu: administracija@jonavosvandenys.lt .

UAB „Jonavos vandenys“ atsiprašo gyventojų dėl atsiradusių nepatogumų.

Taip pat skaitykite: