Šią savaitę oficialiai prasidės geležinkelio tilto per Nerį Jonavos rajone statybos. Skelbiama, kad jis bus ilgiausias Baltijos šalyse. 

 Už statinio statybas atsakinga Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“, su kuria už „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ balandžio pradžioje pasirašė beveik 64 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.

Statybos pradžiai skirtas renginys vyks liepos 21-ąją. Jame dalyvaus Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Marius Vaščega, susisiekimo ministras Marius Skuodis, „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, Baltijos šalių bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna, Italijos kompanijos „Rizzani de Eccher“ atstovai ir kiti kviestiniai svečiai.

Šis tiltas - ypatingas projekto „Rail Baltica“ Lietuvoje infrastruktūros objektas ir inžinerinis bei techninis iššūkis, nes jo ilgis sieks net 1510 metrų. Kadangi tiltas pateks į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, ypatingas dėmesys skiriamas aplinkosaugai.

„Rail Baltica" – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica" trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. 

Bendras „Rail Baltica" geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: