Prieš kelias dienas portalo jonavoszinios.lt redakcijos pašto dėžutę pasiekė skaitytojo žinia, kad jam ir kitiems pirkėjams matant parduotuvės pardavėjos pačios sulaikė agresyvų vagišių. Skaitytojas su nerimu kėlė klausimus - nejau "LIDL" neturi lėšų pasamdyti apsaugos? Ar "LIDL" nesvarbi darbuotojų sveikata? Savo ruožtu  „Lidl Lietuva“ dėkoja personalui, kuris operatyviai sureagavo į incidentą.

"Gegužės 2 dieną apie 13:40 Jonavos "LIDL" parduotuvėje, pačios pardavėjos sulaikė agresyvų vagį. Ir tai viskas vyko pirkėjams matant. Susidarė toks vaizdas, jog  "LIDL" neturi apsaugos ir pačios darbuotojos turi sulaikyti vagis. Negi "LIDL" neturi lėšų pasamdyti apsaugos? Ar "LIDL" nesvarbi darbuotojų sveikata?  Buvo iškviesta policija ir po keleto valandų tą patį asmenį pastebėjau paleistą" , - rašė skaitytojas.

Kaip atsakyme į gyventojo klausimą teigia „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė, visose parduotuvėse yra tam tikra funkcija, gelbstinti įvairių incidentų metu.

„Lidl“ parduotuvėse apsaugos darbas yra planuojamas optimaliai – esant poreikiui samdoma ir daugiau darbuotojų. Pavyzdžiui, kuomet buvo įvestas galimybių paso tikrinimas ar pirkėjų srautų reguliavimas, dalyje „Lidl“ parduotuvių buvo pasamdyti ir papildomi apsaugos darbuotojai. Visose „Lidl“ parduotuvėse yra funkcija, kuri personalui leidžia operatyviai iškviesti policiją esant poreikiui.

Šiuo atveju norime padėkoti parduotuvės personalui, kuris operatyviai sureagavo ir parodė iniciatyvą“,- komentavo „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: