Vartotojas iš Lietuvos nusipirko siurblį robotą iš pardavėjo, registruoto Liuksemburge. Gavęs siurblį, vartotojas niekaip negalėjo jo prijungti prie interneto. Apžiūrėjęs siurblį atidžiau, suprato, kad serijinis numeris, esantis ant siurblio roboto, neatitinka esančio ant produkto pakuotės. Apie tai vartotojas iš karto informavo pardavėją. Pardavėjas jį nukreipė į techninės pagalbos centrą, tačiau kai ir tokiu būdu nepavyko išspręsti problemos, pardavėjas paprašė siurblį grąžinti. Vėliau, didžiam vartotojo nustebimui, pardavėjas atsisakė pinigus grąžinti, teigdamas, kad vartotojas grąžino netinkamą prekę. Tačiau apie serijinių numerių neatitikimus, vartotojas pardavėją jau buvo informavęs, praneša Europos vartotojų centras.

Kadangi ginčo su Liuksemburge registruotu pardavėju savarankiškai išspręsti nepavyko, vartotojas kreipėsi į Europos vartotojų centrą (EVC) Lietuvoje, kuris vartotojų interesus gina nemokamai.

Europos vartotojų centras Liuksemburge kreipėsi į pardavėją ne tik prašydamas grąžinti pinigus už prekę, bet ir už prekės, neatitikusios aprašymo, grąžinimo išlaidas. Kolegos gavo teigiamą atsakymą. Pinigai vartotojui buvo grąžinti.

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) imasi ginti vartotojus, jei jiems patiems nepavyksta to padaryti. EVC, esantis vartotojo gyvenamosios vietos valstybėje, bendradarbiaudamas su centru verslininko šalyje, padeda spręsti problemas, kilusias vartotojams Europoje, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse, taip pat Norvegijoje, Jungtinėje Karalystėje ar Islandijoje.

Primename, kad nepavykus išspręsti ginčo su Lietuvoje registruotu pardavėju / paslaugų teikėju, dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lt), o dėl kitose ES šalyse, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje registruotų pardavėjų / paslaugų teikėjų nemokamos pagalbos kreipkitės į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (www.ecc.lt).

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: