2024 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 1 969 828 skambučius – pirmą kartą per daugelį metų šis skaičius nesiekė 2 milijonų. 

 1 pav. Atsakytų skambučių skaičius

Užregistruoti ir skubiosios pagalbos tarnyboms buvo perduoti 1 190 745 pranešimai apie pagalbos poreikį.  

Daugiausia pranešimų buvo perduota policijai – 591 844. Antroje vietoje – greitosios medicinos pagalbos tarnyba (532 548), trečioje – priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba (36 284), o ketvirtoje – aplinkos apsauga (21 666). 

Įdomu tai, kad visoms tarnyboms, išskyrus greitosios medicinos pagalbos tarnybą, pranešimų skaičius išaugo. Policijos iškvietimų padaugėjo 4 359, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos – 2 303, o aplinkosaugos specialistams perduotų pranešimų – 2 176 daugiau nei 2023 metais. 

2 pav. užregistruoti pranešimai pagal įvykių tipus

Gera žinia, kad mažėjant bendram skambučių skaičiui, gerėjo atsiliepimo rodikliai. Vidutinis atsiliepimo laikas 2024 metais siekė vos 4 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepta net į 98,9 proc. skambučių. Tai kol kas geriausias rezultatas per visą Bendrojo pagalbos centro istoriją. 

Pastebima ir tai, kad sutrumpėjo vidutinis pokalbio laikas. Dabar jis siekia vos 1 minutę ir 13 sekundžių. 

Deja, iššūkių kelia mažėjantis darbuotojų skaičius ir jiems tenkantis darbo krūvis – vienam operatoriui per metus teko atsakyti į vidutiniškai 12 tūkstančių skambučių.  

Šie duomenys atspindi Bendrojo pagalbos centro darbo realybę. Kiekvienas skambutis čia yra itin svarbus. 

BPC inf. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: