Oro linijos pildant lėktuvus papildomomis vietomis dėl didesnio pelno, keliautojai susiduria su vietos trūkumo problema. 

Todėl, kaip praneša dailymail.co.uk, Europos aviacijos milžinė ,,Airbus”, bendradarbiaudama su Ispanijos startuoliu ,,Chaise Longue”, ėmė kurti dviaukščių lėktuvo sėdynių modelio dizainą.  

Siekiant maksimaliai išplėsti erdvę, viena sėdynių eilė projektuojama ant platformos, kita įprastame lygyje. Dėl to keleiviai, sėdintys viršuje, gali patogiai atsilošti, o apatinės eilės keleiviai gali ištiesti ar net pakelti kojas dėl papildomos erdvės po kėde priekyje.  

Tiesa, socialiniuose tinkluose daug audringų komentarų sulaukusi idėja, anot jos sumanytojo Alejandro Nunez Vincente, yra tik ankstyvojoje stadijoje. ,,Po ketverių metų, per kuriuos siekiau pagerinti keleivių patirtį ir suteikti jiems to, ko nusipelnė, šiandien labai džiaugiuosi galėdamas paskelbti šį pranešimą. Atėjo naujos komercinės aviacijos eros aušra, todėl tikiuosi, kad keleiviai džiaugiasi šia naujiena ir laukia, kad galės dangų kirsti patogesnėse, erdvesnėse sėdynėse ”.  


dailymail.co.uk nuotr.

Nerimaujama dėl to, kad apatinių sėdynių keleiviai turėtų mažai vietos atsilošti, o aukščiau sėdintys keliautojai susidurtų su vietos kojoms stygiumi. Be to, atsižvelgiant į tai, kad apatinio keleivio galva atsidurtų ties viršutinės sėdynės keleivio užpakaliu, daroma prielaida, kad viršutinės sėdynės galėtų būti ženkliai populiaresnės. Taip pat apatinės eilės keleiviai gali susidurti su klaustrofobija, kai virš jų palinks kėdės atlošas.  

,,Airbus” atstovai patvirtino, kad vyksta bendradarbiavimas dviaukščių sėdynių klausimu, tačiau daugiau informacijos apie projektą kol kas nesuteikia. 

Parengta pagal dailymail.co.uk 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: