Kartas nuo karto tenka matyti jonaviečių nusiskundimų dėl BUTCHER mėsos produkcijos. Šio gamintojo produktais prekiaujama ir Jonavos ,,Maximos" prekybos centruose. Dėl minėtų gaminių ir jų kokybės sausio 17-ąją kilo nemaža diskusijų banga socialiniuose tinkluose. Nusiskundimų sulaukė ir portalas jonavoszinios.lt.
Šios produkcijos neįmanoma vartoti?
Buvo teigiama, kad Jonavos ,,Maximoje", Plento gatvėje, BUTCHER šlaunelių mėsa, kurios galiojimas iki sausio 22 d., kaip „košė“, o kvapas net „nosį riečia“. Jonaviečiai tvirtino, kad tai ne pirmas kartas, kuomet šios produkcijos neįmanoma vartoti:
„Pirkau faršą, kiaulieną su jautiena, tai faršas, kaip kruopos kiaulių, reali košė, labai prasta mėsa“.
„Čia jau nebe pirmas kartas.... Nereikia net pirkti, pauosčius pakuotę jau neduok, Dieve, kvapelis. Todėl dabar apeinu iš viso tą skyrių. Šlykštu kai žmonės, kaip kiaulės nuodijami sugedusiu maistu“.
Į portalą besikreipę gyventojai tvirtino, kad šios firmos produkcijos nebeperka, kad ja yra nusivylę ir teiravosi, kokių veiksmų imasi prekybos centras Maxima? Ar Maxima yra išėmusi iš prekybos šias prekes? Ar gauti kiti nusiskundimai? Kaip kontroliuojama BUTCHER produkcijos kokybė?
Skundų dėl produkcijos nėra
Į gyventojų pastabas ir klausimus atsako prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.
„Maisto saugos ir kokybės užtikrinimas mums yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, todėl nuolatos yra vykdoma kokybės kontrolė, kurios metu yra tikrinami maisto produktų galiojimo terminai, laikymo sąlygos bei atsekamumas. Visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, nedelsiant išimame iš prekybos.
Pastaruoju metu Jonavos mieste klientų skundų dėl BEST BUTCHER produkcijos nesame sulaukę“, - rašoma prekybos tinklo „Maxima“ atsakyme.
Kaip elgtis pirkėjams, kurie įsigijo, jų manymu, nekokybiškos BUTCHER produkcijos?
„Norime patikinti, kad įsigijus nekokybišką gaminį ir pateikus pirkimo kvitą ar kitą papildomą informaciją, kuri patvirtintų pirkimo faktą, visada klientams yra grąžinami pinigai.
Esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų. Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu klientai@maxima.lt ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją“, - kviečia direktorė Julija Vasiljevienė.