Kai vasario 15 dieną buvo leista veikti ne maisto prekių parduotuvėms su atskiru įėjimu iš lauko, klientų apgulties visoje šalyje sulaukė dėvėtų drabužių parduotuvių tinklas „Humana“, kuris tikėjosi didelio pirkėjų dėmesio, mat buvo skelbiama apie nemenkas nuolaidas. Tačiau jonaviečiai stebi dar ir kitokias tendencijas, kurios ryškėja pirmadieniais, kuomet parduotuvėje papildomas prekių asortimentas. Portalas jonavoszinios.lt sulaukė gyventojų pastebėjimo, jog Jonavoje esančią „Humaną“ okupavo perpardavinėtojai. Parduotuvių tinklo atstovai tikina, kad vidinę parduotuvės tvarką keistų tik pasikeitus Vyriausybės reikalavimams.

„Susišluoja“ prekes į didžiausius maišus

Į jonavoszinios.lt redakciją paskambinusi moteris pasakojo, kad šiuo metu, kai yra ribojami pirkėjų srautai, nevisi rajono gyventojai gali pakliūti į "Humaną" parduotuvę, o į ją įleisti – nebegauna arba tiesiog neberanda jiems reikalingų kokybiškų prekių.

„Dar prieš parduotuvės atidarymą, prieš 8 - tą ryto, prie „Humanos“ išsirikiuoja ir eilę į ją užsiima perpardavinėtojai, atvykę su visais savo šeimos nariais. Užėję į parduotuvę tiesiog „susišluoja“ prekes į didžiausius maišus, nei rūbų, nei batų nesimatuoja, griebia praktiškai viską iš eilės, o ypač, kokybiškesnius daiktus. Į parduotuvę įleidus tik 15 asmenų, o tiksliau, perpardavinėtojų su šeimos nariais, kiti gyventojai lieka už durų“, - pasakoja Jolita bei primena apie rekomendacijas apsipirkti atvykti po viena, o ne su visa šeima. Tačiau, anot moters, pardavėjos į tai nekreipia dėmesio.

Perpardavinėtojų piktnaudžiavimas kartojasi?

Dar vienu pastebėjimu dalinasi pirkėja, jog tokia situacija dėl galimo perpardavinėtojų piktnaudžiavimo kartojasi nebe pirmą kartą, o kovo 1-ąją, parduotuvei gavus naujų prekių siuntą, dauguma eilėje stovėjusių ir į parduotuvę nepatekusių pirkėjų pradėjo piktintis ir garsiai reiškė nepasitenkinimą.

„Eilėje stovėję pirkėjai ir ilgą laiką nepatekę į parduotuvę pradėjo garsiai reikšti pretenzijas, pastabas. Kodėl „Humana“ negalėtų kitaip riboti klientų apsipirkimo laiko? Ar riboti įsigyjamų prekių skaičių? Juk nėra paslaptis, kad perpardavinėtojų rankose atsidūrusios prekės vėliau keliauja į kitas turgavietes, į Jonavos rajono kaimiškas seniūnijas“, - mintis dėstė Jolita.  

Nauja tvarka tik pasikeitus Vyriausybės reikalavimams

Išsakytos pirkėjos pastabos perduotos dėvėtų drabužių parduotuvės tinklo „Humana“ atstovams. Anot UAB „Humana LT“ grupės teisės ir bendrųjų reikalų direktorės Gitanos Mitrulevičiūtės, vidinė parduotuvės tvarka keistųsi tik pasikeitus Vyriausybės reikalavimams.

„Šalyje paskelbus karantiną ir įvedus su juo susijusius ribojimus, atsakingai reguliuojame pirkėjų srautus parduotuvės viduje, tiek už jos ribų, laikomės ir kitų Vyriausybės numatytų reikalavimų bei rekomendacijų, skirtų prekybos veiklai.

Jūsų minimų prekių skaičiaus ar klientų apsipirkimo laiko ribojimų tarp šiuo metu Vyriausybės taikomų reikalavimų nėra, tačiau, jeigu tik jie pasikeistų, nedelsdami į tai atsižvelgtume bei atitinkamai keistume savo vidinę parduotuvės tvarką“, - teigia G.  Mitrulevičiūtė.  

 

Portalo jonavoszinios.lt informaciją skelbti, atgaminti, atkurti, reprodukuoti ar kitaip plagijuoti kitose visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose, be raštiško ar žodinio UAB "Jonavos žinios" sutikimo draudžiama. Visos teisės saugomos.

Taip pat skaitykite: