Jonavoje veikiančioje parduotuvėje ,,LIDL", šalia savitarnos kasų, jau kurį laiką yra įrengti specialūs vartai, leidžiantys iš savitarnos zonos išeiti tik tada, jei pirkėjas nuskenuoja apsipirkimo čekį. Anot prekybos centro, šis įrenginys padeda užtikrinti sklandų apsipirkimą, tačiau portalo jonavoszinios.lt skaitytoja Renata pasakoja, kad pastarasis sukelia nepatogumų. Moteris kelia klausimą, ar vartai veikia prastai, ar ji nemoka naudotis įrenginiu. 

,,Dažnai apsipirkinėju savitarnoj ir niekaip tie vartai neveikia. Ir taip, ir taip liečiu čekį... Suveikia iš nežinau kelinto karto. Apsipirkinėjant aną savaitę pro juos negalėjo praeiti dar vienas žmogus. Tiesą sakant, tokia situacija pykto - ateini į savitarną, kad apsipirkti greičiau, bet stringi, nes negali išeiti. Ar tie vartai blogai veikia, ar aš nemoku naudotis?",- teiravosi moteris.

Susisiekus su ,,LIDL", komentarą pateikė atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.

,,Savitarnos kasų varteliai padeda užtikrinti sklandų apsipirkimą, nes juos atidaryti galima tik skenuojant pirkimo kvitą – tai reiškia, kad pirkimo procesas turi būti pilnai užbaigtas. Vartelių veikimo principas yra paprastas – išeidamas pirkėjas turi nuskenuoti apsipirkimo kvitą, priglausdamas jį prie skenavimo zonos ir šiek tiek palaikydamas. Prie kiekvienų vartelių taip pat yra informacinis stendas, kuris informuoja pirkėjus, kaip teisingai reikia nuskenuoti kvitą. Savitarnos kasų zonoje taip pat visada būna darbuotojas, kuris padeda iškilus klausimams. Automatiniai varteliai prie savitarnos kasų išėjimų prekybos sektoriuje nėra naujiena, tokie varteliai veikia ir kitose „Lidl“ šalyse. Apie tai, kad pirkėjui būtina pasiimti apsipirkimo kvitą, informuojame savitarnos kasoje apsipirkimo metu – garso įrašas pirkėjui primena, jog po apsipirkimo reikia pasiimti pirkimo kvitą ir jį nuskenuoti išeinant", - paaiškino L. Skersytė. 

Archyvo nuotr.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: