Australai „evo“ – ir jų sąžiningos pramonės koncepcija 

Pavyzdžiui, plaukų priežiūros produktus profesionalams kuriantys „evo“ nuo pat savo įsikūrimo laikosi principo: kuo sąžiningesnė bus kosmetikos pramonė, tuo labiau laimės visi – vartotojas, gamta, o kartu ir verslas. 

Visų pirma jie pasiuntė neįprastą komunikacinę žinutę: saugome paprastus žmones nuo jų pačių. Tai reiškia: sąžiningai kelti nepatogius klausimus, skatinti žmones mąstyti ir pačius priimti sprendimus, gaminti produktus su pagarba žmonėms ir planetai. Jokių rinkodarinių makaronų: tai, ką savo srities pionieriai „evo“ taikė jau nuo pat veiklos pradžios, tik dabar tampa norma masinėje didžiųjų kompanijų gamyboje (ir tai toli gražu ne visada). Pavyzdžiui, skelbti apie tai, kas nenaudojama produktų gamyboje: visa „evo“ produkcija yra be sulfatų, parabenų, DEA, TEA, propileno glikolio ir gliutenų ir, kiek įmanoma, veganiška.

O kai jau atrodė, kad padaryta maksimaliai viskas, ką prekės ženklas gali padaryti dėl gamtos ir socialinės pagalbos, „evo“ žengė dar toliau. Jei pakuotės – tai iš žalio PE ir PCR (žaliojo arba perdirbto plastiko). Jei minimali spausdintinė medžiaga – tai tik iš miškų reguliavimo tarybos sertifikuoto perdirbto popieriaus (mediniai plaukų šepečių kotai – irgi iš ten pat). Plius: griežta visos kompanijos veiklos paliekamo CO2 pėdsako apskaita ir saulės energija, pasitelkiama visuose procesuose, kur tik įmanoma. 

O kuo čia dėti benamiai? Na, „evo“ sugalvojo, kaip prasmingai panaudoti atlikusią produkciją: padedant kenčiantiems nepriteklių ir paaukojant likučius benamių prieglaudoms; bendradarbiaujama su įstaigomis ir pavieniais entuziastais, kurie prisideda prie reikšmingų pokyčių.  

Na ir, pagaliau, bene didžiausias ir labiausiai įkvepiantis „evo“ unikalumas: tai kalbėjimas ne tik apie save, bet ir galvojimas apie grožio industriją apskritai. Ir kvietimas ją kurti sąžiningesnę, padrąsinti išsukti iš plačiai išminto rinkodaros kelio ir nusigręžti nuo nepasiekiamų  grožio standartų. 

„evo“ sako tiesiai šviesiai: mes viso labo gaminame labai gerus plaukams skirtus produktus. Ir tai viskas. Mes neparduodame pasitikėjimo savimi. Mes negalime į buteliuką supilti grožio. Bet jei skilinėja jūsų plaukų galiukai, esate pasišiaušęs, o plaukai primena šlapią kudlių – prašom, padėsime. 

Holistinis italų „Nook“ požiūris į pasaulį ir žmogų 

Kaip pastebi ATWINS komandos narė, marketingistė Ieva Mašauskienė, atsakingi gamintojai jau seniai nemanipuliuoja žodžiu „natūralus“ ir vietoje jo akcentuoja balansą: „Ne atsitiktinai plaukų priežiūros produktų gamintojas „Nook“ savo gaminius kuria vadovaudamiesi šūkiu „tarp technologijų ir gamtos“. Neretai gryni, natūralūs produktai – tarkime, koncentruoti natūralūs nuovirai – tepami tiesiai ant plaukų ar odos, gali būti gerokai pavojingesni alergijų ar sudirginimo požiūriu. Todėl inovatyvių technologijų ir gamtos padovanotų išgrynintų veikliųjų medžiagų subalansuota dermė yra tapusi „Nook“ produktų skiriamuoju bruožu“. 

„Nook“ plaukų priežiūros produktus aukštai vertina sąmoningi vartotojai, kurie nori naudoti šampūnus ir kitas kasdienes plaukų priežiūros priemones be agresyvių valiklių ir sintetinių kvapų. Šis gamintojas užtikrina platų pasirinkimą šampūnų, kurių sudėtyje nėra SLS, SLES parabenų ir silikonų. 

Įsigydama produktus tik iš biodinamiškai veikiančių ūkių, o produktų sudėtis koreguodama ne tik pagal tai, kaip tie produktai veiks žmogaus kūną, bet ir kaip jų likučiai, patekę į nuotekas, toliau veiks gamtą.  Įsigilinama net į tokias smulkias, bet reikšmingas detales, kaip koncentruota produktų formulė: tuomet jų sunaudojama mažiau – vadinasi, mažiau ir nuskalavimui reikalingo vandens. Visa produkcija patikrinta dėl nikelio, chromo, kobalto pėdsakų, o švelnios formulės tinka visai šeimai – vadinasi, nereikia vonios nukrauti plastikinių pakuočių virtinėmis. Beje, „Nook“ pakuotėms renkasi tik 100 proc. perdirbtą plastiką, etiketės – biologiškai irios, pagamintos iš smulkių marmuro dulkių, todėl jų gamybai nereikalingas vanduo, nekertami medžiai ir nenaudojami pavojingi chemikalai. Nes tvarumo filosofijoje net ir maži dalykai turi didelį poveikį aplinkai ir mūsų visų gyvenimo kokybei.

Taip pat skaitykite: