Ne vienerius metus vairuotojai skundžiasi dėl itin prastos kelio dangos nuo posūkio link Ruklos miestelio, kelyje Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys, kuri nuolat sulaukia aštrios vairuotojų kritikos bei klausimų - kada bus netik užlopyta, bet kapitaliai suremontuota asfalto danga? Tačiau minimo ruožo kapitalinis remontas prieš tai nebuvo numatytas, vėliau - atidėtas, o paaiškėjus, kad jis kertasi su laukiamu Jonavos pietrytiniu aplinkkeliu, kapitalinis ruožo tvarkymas nusikėlė dar toliau. O visai neseniai prastame kelio ruože ,,išdygo” įspėjamieji kelio ženklai ir apribotas leistinas greitis.
Šis kelias priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijai (Kelių direkcija), kuri šiuo metu pasirašiusi sutartį su UAB „Kelprojektas“. Pastaroji turi pakoreguoti kelių A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo bei Jonavos pietrytinio aplinkkelio statybos (I etapas) projektą.
Kelių direkcijos pasiteiravome, kokioje stadijoje yra projekto koregavimas ir kaip ilgai vairuotojams teks vadovautis naujai įrengtais kelio ženklais ,,Nr. 120 - Nelygus kelias“ bei sumažintu leistinu greičiu nuo 70 m/val. iki 50 km/val.? Kada planuojami realūs kelio tvarkymo darbai?
,,Šiuo metu jau rengiamasi Jonavos aplinkkelio I etapo įgyvendinimui. Aplinkkelio projekto apimtyje numatytas ir kelio Nr.143 Jonava-Žasliai-Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 0,500-0,703 km rekonstravimas. Projektą planuojamą parengti iki šių metų pabaigos, darbų pirkimas planuojamas kitų metų pradžioje.
Valstybinės reikšmės kelyje Nr. 143 nuo 0,00 iki 1,27 km minėtus ženklus AB „Kelių priežiūra“ įrengė dėl nelygios kelio dangos”, - paaiškina Kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas.
Kaip žinia, jei prastos būklės kelyje vairuotojai patiria nuostolių, pvz., įvažiavę į duobę prakerta padangą arba patenka į eismo įvykį, kelininkams gali tekti prisiimti atsakomybę ir, kai kuriais atvejais, atlyginti vairuotojų patirtus nuostolius, jei kelio dalyje nebuvo pastatyti įspėjamieji ženklai. Portalo jonavoszinios.lt skaitytojai teigia, jog peršasi išvada, kad galimai siekiant išvengti atsakomybės dėl vairuotojų patirtų nuostolių, Kelių direkcijai paprasčiau įrengti naujus kelio ženklus, kas jau tampa įprasta dalyje Lietuvos kelių.
Tačiau teismų praktikoje yra išaiškinta, kad įspėjamojo ženklo buvimas nebus vienintelis kriterijus, lemiantis kaltės nustatymą, jei įvyks eismo įvykis įspėjamųjų ženklių galiojimo zonoje.