Nesklandumai - jau vakaro pradžioje

Vakaras buvo suplanuotas iš anksto, rezervacija pateikta 12-kos asmenų stalui. Atvykus sutartą dieną ir sutartu laiku, stalas nebuvo paruoštas. Nuo pat pirmos minutės buvo jaučiamas padavėjų neprofesionalumas kliento atžvilgiu, siūlant moterims sėstis prie dviejų atskirų stalų ir tik nesutikus, darbuotojos sutiko sustumti, kaip ir buvo tartasi.

Staliuką aptarnavo dvi baro padavėjos. Padavėjai priėmus užsakymą, visų pirmiausiai buvo pateikiami gėrimai. Kartu su užsakytų šampanu buvo atneštos nestandartinės šampano taurės, todėl maloniai paklausus -  gal baras turi galimybę pasiūlyti kitos formos taures -  buvo atsakyta nemandagiai pakeltu tonu: „Kokios yra, tokios ir bus“. Matant prastą padavėjų nuotaiką, apie ledukų kibirėlį nebedrįsome klausti. Po kelių minučių viena iš vakaro dalyvių pastebėjo, kad gautoje vyno taurėje plaukioja priemaišos ir paprašyta taurę pakeisti. Darbuotojos buvo paaiškinta, kad tai neva kamščio liekanos. Barmenė gėrimą pakeitė, tačiau liko itin nepatenkinta.

Negana to, patiekus visoms maistą, paaiškėjo, kad vienas iš patiekalų, ne toks, kaip užsakyta. Paprašyta patiekalą pakeisti. Tačiau ir pakeistame patiekale žuvis buvo visiškai perkepta. Į komentarą, kad perduotų virtuvei, kad patiekalas neatitiko lūkesčių, pakomentuota, kad ne padavėja juk kepa, ne jai ir pretenzijos. „Tačiau nusprendėme patylėti ir nieko nebesakyti, kad neatrodytų kaip kabinėjimasis“, - pasakojo viena iš dvylikos jonaviečių, kurios tą vakarą leido Armoje.

Pasakodama apie vakaro pradžią, moteris neslepia nusivylimo. Anot jos, užsisakius tai pačiai moteriai antrą taurę vyno, ji ir vėl patiekiama su priemaišomis. Moteriai vėl teko prašytis pakeisti gėrimą. Restorano darbuotoja patikino, kad taurės su priemaišomis nebus įtrauktos į sąskaitą.

Skola už pakeistą vyną?

Jonaviečių vakaras artėjo link pabaigos – apie 11 val. vakaro pusė moterų jau buvo išvykę ir likusios nusprendė susimokėti už savo maistą bei gėrimus ir palikti barą-restoraną. Visos dalyvavusios sutarė, kad kiekviena mokės asmeniškai už save, nes išvykti ketino skirtingu laiku.

„Kiekviena prie baro mokėjomės už savo maistą ir gėrimus, o sumokėjus paskutinę sąskaitą, paaiškėjo, kad lieka skola už vyną, apie 5 eurus. Likusios restorane susitikrinome, ar už viską atsiskaitėme, paskambinome išėjusioms, gal jos nesumokėjo, tačiau kiekviena teigė už save susimokėjusi. Kilo vienintelė mintis, kad ši suma bus už vieną iš pakeistų vyno taurių, bet juk barmenė žadėjo jų neskaičiuoti. Tuo metu ir pasigedome, kad mums nebuvo pateikti čekiai“, - pasakojo moteris.

Padavėja: „Ieškokite čekių šiukšliadėžėje“

Likusios moterys paprašė joms pateikti apmokėtų sąskaitų kasos kvitus.

„Čekių nėra, jie išmesti jau šiukšlių dėžėje, nes jūs po apmokėjimo nepareikalavote jų – tokį atsakymą išgirdome iš aptarnavusios padavėjos. Tačiau juk žinome, kad kvitus privaloma pateikti net neprašant, o dabar, kai liko neaiški suma, pagal čekius galėtume susitikrinti“, - pasakoja moteris ir priduria, kad visos operacijos buvo įtrauktos į kasos aparatą, tačiau kodėl nepateikė kvitų nėra aišku.  

Kulminacija: „Tu išsiblaivyk ir tada prašyk“

Likusios moterys visgi paprašė jų kvitus surasti ir pateikti, tačiau padavėjai atsisakius, moterims trūko kantrybė ir buvo paprašyta pačios šiukšliadėžės. Prie baro stovėjusiai darbuotojai atsisakius ir tai, moterys pasiūlė tikrinti kasą.

„Ir tada sulaukėme dar didesnio akibrokšto: „Tu išsiblaivyk ir tada prašyk“. Tokio atsakymo tikrai nesitikėjome. Mūsų kompanija vartojo po 2-3 taures vyno ar šampano. Kitos iš viso negėrė, nes buvo atvykę savais automobiliais. Galiausiai nusprendėme nesitraukti iš restorano tol, kol mums nebus pateikti kasos kvitai“, - kalbėjo jonavietė.

Įsikišo ir apsauga, ir policija

Situacijai nesikeičiant, viena iš darbuotojų iškvietė apsaugą. Atvykęs apsaugos darbuotojas likusioms moterims pasiūlė palikti restorano patalpas, nes pagal skambinusios darbuotojos - kompanija elgiasi neadekvačiai. Susiklosčiusi situacija abiejų pusių pateikta apsaugos darbuotojui, ir moterų konstatuota, kad nepaliks baro, kol joms nebus pateikti visi kvitai.

Apsaugai  paprašius pateikti klientėms kvitus, viena iš darbuotojų demonstratyviai prie jo kojų pastatė šiukšliadėžę ir liepė pasiimti čekius pačioms, teigdama, kad ne jos darbas yra rinkti kvitus iš šiukšliadėžės.

Nerasdamas sprendimo apsaugos darbuotojas pasiūlė kviesti policijos pareigūnus. Jų belaukiant, moterys paprašė skundų knygos, tačiau ir čia sulaukė netikėto pareiškimo: „Jūs galit rašyti ką norit, mūsų niekas neatleis, nes čia ir taip trūksta darbuotojų, todėl mes saugios“ – tokį atsakymą išgirdo nevykusio vakaro dalyvės iš Armos padavėjos.

Anot jonavietės, net ir atvykus policijos pareigūnams, barmenės-padavėjos elgėsi įžūliai ir kasos kvitų nepateikė. Paklausiusios policijos rekomendacijų ateiti kitą dieną ir prašyti kasos išrašų, kreiptis į restorano vadovybę ar peržiūrėti vaizdo įrašymo failus, moterys paliko restoraną.

Restorano vadovybė nelinkusi bendrauti?

Vakaro dalyvės, bandžiusios maloniai praleisti vakarą, bet sulaukusios tokio grubaus baro-restorano darbuotojų elgesio, nusprendė šią situaciją paviešinti žiniasklaidoje, kad kiti klientai žinotų, ko galima laukti ten nuvykus.

Portalui jonavoszinios.lt restorano Arma direktorė Eglė Januškevičienė pateikti oficialų komentarą atsisakė. 

Tai yra skaitytojų išreikšta nuomonė/pozicija/požiūris, kuris nebūtinai sutampa su redakcijos nuomone. Portalo jonavoszinios.lt redakcija už išdėstytą subjektyvią  skaitytojų nuomonę  neatsako.

Portalo jonavoszinios.lt informaciją skelbti, atgaminti, atkurti, reprodukuoti ar kitaip plagijuoti kitose visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose, be raštiško ar žodinio UAB "Jonavos žinios" sutikimo draudžiama. Visos teisės saugomos.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: